Dziecko przewlekle chore w przedszkolu i szkole – zestawienie

Artykuły z czasopism:

Alergicy i astmatycy : uczniowie z chorobami przewlekłymi/ Łoskot, Małgorzata/Głos Pedagogiczny. – 2014, nr 9, s. 14-16.
Uczeń z dyspraksją w klasie szkolnej /Paszkiewicz, Aneta/Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. – 2013, nr 2, s. 11-16.
Ankieta dla rodziców dziecka przewlekle chorego/Głos Pedagogiczny – 2013, nr 1 (45), s. 35-36.
Specyfika leczenia ARV u dzieci /Kozłowska, Magdalena/Remedium. – 2013, nr 3, s. 22-23.
Kto się boi diabetyka? /Pietrusewicz, Benigna/Wychowanie w Przedszkolu. – 2011, nr 3, s. 42-47.
Uczeń przewlekle chory – pomoc i edukacja w szkole i w domu/ Suchocka, Mirosława/Dyrektor Szkoły. – 2011, nr 9, s. 50-54.
Dziecko chore i niepełnosprawne w szkole /Szymanowska, Joanna (pedagogika)/Edukacja. – 2009, nr 2, s. 38-49.
Choroba przewlekła jako czynnik ryzyka trudności adaptacyjnych/ Stępa, Małgorzata/Szkoła Specjalna. – 2009, nr 4, s. 252-266.
„O poszukiwaczach spokoju…” – dzieci alergiczne i astmatyczne w szkole/ Nowak, Aleksandra/ Psychologia w Szkole. – 2006, nr 4, s. 125-132.
Nauczanie dzieci przewlekle chorych /Uchto, Beata/Edukacja i Dialog. – 2006, nr 8, s. 27-29.
Szanse edukacyjne dzieci chorych przewlekle/ Dobrzycka, Ewa/ Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. – 2001, nr 6, s. 32-35.
Książki:

Jak żyć z cukrzycą /Kapusta, Joanna , Kapusta, Piotr /Wyd. Wydawnictwo Dragon/ Bielsko-Biała 2016. KM 39531.
Sposób na cukrzycę /Pawlak, Roman/Wyd. Fundacja Źródła Życia/Mszczonów 2016. KM 39559
Funkcje wykonawcze i regulacja zachowania u dzieci chorych na astmę i cukrzycę/Fryt, Joanna/Wydawnictwo Akademickie „Żak”/ Warszawa 2013. W 38201.
Cukrzyca u dzieci : po drugiej stronie lustra : choroba widziana oczami dziecka /Besser, Rachel/Warszawa 2013. KM 39511.
Przewlekle chore dziecko w domu : poradnik dla rodziny i opiekunów /Wyd. Fundacja Hospicyjna/Gdańsk 2012. KM 39553
Jakość życia dziecka z alergią : uwarunkowania środowiska rodzinnego /Dworak, Alina/Wyd. Akapit/Toruń 2010. W 37174.
Uczniowie z chorobami przewlekłymi : jak wspierać ich rozwój, zdrowie i edukację/Woynarowska, Barbara. Red/Wydawnictwo Naukowe PWN/ Warszawa 2010. W 36891.
Dziecko przewlekle chore : psychologiczne aspekty funkcjonowania dziecka w szkole i przedszkolu/Góralczyk, Ewa, Bombała, Agnieszka/Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej/Warszawa 2009. W 639 br.
Dziecko z padaczką w szkole i przedszkolu : informacje dla pedagogów i opiekunów /Jóźwiak, Sergiusz/Wyd. Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej/Warszawa 2009. W 637 br.
Dziecko z astmą w szkole i przedszkolu : informacje dla pedagogów i opiekunów/Bartosiewicz, Witold/Wyd. Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej/Warszawa 2009. W 638 br.
Dziecko chore : zagadnienia biopsychiczne i pedagogiczne /Wyd. Oficyna Wydawnicza Impuls/Kraków 2007. KM 39518.
Dziecko przewlekle chore : opieka i wsparcie/ Maciarz, Aleksandra/Wydaw. Akademickie „Żak”/ Warszawa 2006. W 33565.
Dziecko z zaburzeniami padaczkowymi : aspekty pedagogiczne i psychologiczne /Grochmal-Bach Bożena, Rorat Marzena/Wyd. Uniwersytet Jagielloński/Kraków 2003. W 31180.
Psychoemocjonalne i wychowawcze problemy dzieci przewlekle chorych/ Maciarz Aleksandra/Wyd.”Impuls” : [„Poligrafia Salezjańska”]/Kraków 2001. W 29573.
Psychospołeczna integracja dzieci przewlekle chorych w szkole podstawowej/Nowicka, Agnieszka/Wyd. „Impuls” : [„Poligrafia Salezjańska”]/Kraków 2001. W 29575.
Dziecko przewlekle chore w roli ucznia/ Maciarz, Aleksandra/Wyd. Impuls/ Kraków 1998. W 29519.

Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Zaznacz cookies, które akceptujesz:
Powrót