Dziecko przewlekle chore w przedszkolu i szkole

Dziecko przewlekle chore w przedszkolu i szkole – zestawienie

 Artykuły z czasopism:

  1. Alergicy i astmatycy : uczniowie z chorobami przewlekłymi/ Łoskot, Małgorzata/Głos Pedagogiczny. – 2014, nr 9, s. 14-16.
  2. Uczeń z dyspraksją w klasie szkolnej /Paszkiewicz, Aneta/Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. – 2013, nr 2, s. 11-16.
  3. Ankieta dla rodziców dziecka przewlekle chorego/Głos Pedagogiczny – 2013, nr 1 (45), s. 35-36.
  4. Specyfika leczenia ARV u dzieci /Kozłowska, Magdalena/ – 2013, nr 3, s. 22-23.
  5. Kto się boi diabetyka? /Pietrusewicz, Benigna/Wychowanie w Przedszkolu. – 2011, nr 3, s. 42-47.
  6. Uczeń przewlekle chory – pomoc i edukacja w szkole i w domu/ Suchocka, Mirosława/Dyrektor Szkoły. – 2011, nr 9, s. 50-54.
  7. Dziecko chore i niepełnosprawne w szkole /Szymanowska, Joanna (pedagogika)/Edukacja. – 2009, nr 2, s. 38-49.
  8. Choroba przewlekła jako czynnik ryzyka trudności adaptacyjnych/ Stępa, Małgorzata/ Szkoła Specjalna. – 2009, nr 4, s. 252-266.
  9. “O poszukiwaczach spokoju…” – dzieci alergiczne i astmatyczne w szkole/ Nowak, Aleksandra/ Psychologia w Szkole. – 2006, nr 4, s. 125-132.
  10. Nauczanie dzieci przewlekle chorych /Uchto, Beata/Edukacja i Dialog. – 2006, nr 8, s. 27-29.
  11. Szanse edukacyjne dzieci chorych przewlekle/ Dobrzycka, Ewa/ Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. – 2001, nr 6, s. 32-35.

Książki:

  1. Jak żyć z cukrzycą /Kapusta, Joanna , Kapusta, Piotr /Wyd. Wydawnictwo Dragon/ Bielsko-Biała 2016. KM 39531.
  2. Sposób na cukrzycę /Pawlak, Roman/Wyd. Fundacja Źródła Życia/Mszczonów 2016. KM 39559
  3. Funkcje wykonawcze i regulacja zachowania u dzieci chorych na astmę i cukrzycę/
  4. Fryt, Joanna/Wydawnictwo Akademickie “Żak”/ Warszawa 2013. W 38201.
  5. Cukrzyca u dzieci : po drugiej stronie lustra : choroba widziana oczami dziecka /Besser, Rachel/Warszawa 2013. KM 39511.
  6. Przewlekle chore dziecko w domu : poradnik dla rodziny i opiekunów /Wyd. Fundacja Hospicyjna/Gdańsk 2012. KM 39553
  7. Jakość życia dziecka z alergią : uwarunkowania środowiska rodzinnego /Dworak, Alina/Wyd. Akapit/Toruń 2010. W 37174.
  8. Uczniowie z chorobami przewlekłymi : jak wspierać ich rozwój, zdrowie i edukację/Woynarowska, Barbara. Red/Wydawnictwo Naukowe PWN/ Warszawa 2010. W 36891.
  9. Dziecko przewlekle chore : psychologiczne aspekty funkcjonowania dziecka w szkole i przedszkolu/Góralczyk, Ewa, Bombała, Agnieszka/Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej/Warszawa 2009. W 639 br.
  10. Dziecko z padaczką w szkole i przedszkolu : informacje dla pedagogów i opiekunów /Jóźwiak, Sergiusz/Wyd. Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej/Warszawa 2009. W 637 br.
  11. Dziecko z astmą w szkole i przedszkolu : informacje dla pedagogów i opiekunów/Bartosiewicz, Witold/Wyd. Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej/Warszawa 2009. W 638 br.
  12. Dziecko chore : zagadnienia biopsychiczne i pedagogiczne /Wyd. Oficyna Wydawnicza Impuls/Kraków 2007. KM 39518.
  13. Dziecko przewlekle chore : opieka i wsparcie/ Maciarz, Aleksandra/ Akademickie “Żak”/ Warszawa 2006. W 33565.
  14. Dziecko z zaburzeniami padaczkowymi : aspekty pedagogiczne i psychologiczne /Grochmal-Bach Bożena, Rorat Marzena/Wyd. Uniwersytet Jagielloński/Kraków 2003. W 31180.
  15. Psychoemocjonalne i wychowawcze problemy dzieci przewlekle chorych/ Maciarz Aleksandra/”Impuls” : [“Poligrafia Salezjańska”]/Kraków 2001. W 29573.
  16. Psychospołeczna integracja dzieci przewlekle chorych w szkole podstawowej/Nowicka, Agnieszka/Wyd. “Impuls” : [“Poligrafia Salezjańska”]/Kraków 2001. W 29575.
  17. Dziecko przewlekle chore w roli ucznia/ Maciarz, Aleksandra/ Impuls/ Kraków 1998. W 29519.
Cookies and privacy policy

The website uses cookies for the purposes necessary for the proper operation of the site, customization of the site to individual user preferences and statistics. Disabling the storage of cookies is possible in the settings of each web browser, so that no information will be collected. If you do not agree to save information in cookies, you should leave the site.

Select the cookies you accept:
Return